Saturday 20 August 2011

Ayeem Ayam yang dikartunkan


Gambar asal encik ayeem. Comel kan? heheh




Nak kartunkan ayeem tang gigi tu kena sabar lebih sebab gigi dia cantik tersusun,so penuh tekun la buat,tapi macam tak ok je aku buat. Bahahah





Setelah siap proses mewarna. Handsome pulak aku tengok ayeem ni






Saja print screen benda alah ni daripada blog utama aku sebab tiba-tiba ramai terjah blog aku semata-mata nak tengok aku kutuk blog terok.ayeemayam.com



Blog aku yang lagi satu tu dapat reffering urls yang paling banyak daripada blog lahanat terok ayeem ayam tu. Try la masuk blog tu, memang kat welcome note pun ada kata-kata tu. Haha.


p/s: perkongsian karya ni hanyalah sebagai collections lukisan yang pernah aku buat. Untuk tutorial, nanti aku akan sediakan. Tunggu labels "tutorial" keluar ye. Terima kasih sudi baca.




share your opinion

0 creative commentators:

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free